• Anasayfa

Site Haritası
sanalbasin.com üyesidir

Torbalı'yı Birleştiren Açılış

Yapımı Torbalı Belediyesince Tamamlanan İZBAN Yaya Altgeçidi Düzenlenen Törenle Hizmete Açıldı. Açılışa Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Profesör Doktor Nükhet Hotar, Ak Parti İzmir Milletvekili Atilla Kaya’da katıldı.

Yapımı Torbalı Belediyesi’nce üstlenilen Muratbey ve Tepeköy Mahallelerini birbirine bağlayan İZBAN yaya alt geçidi düzenlenen bir törenle açıldı. Yaya alt geçidine Diyarbakır’ın Sur ilçesinde teröristlerle girdiği çatışmada şehit düşen Jandarma Uzman Çavuş Tolga Sağlam’ın adı verildi. Açılış töreninde şehidin ailesi de hazır bulundu. 2015 yılı Kasım ayında inşaatına başlanan ve 4 ay gibi kısa bir sürede tamamlanan altgeçidin resmi açılış törenine; Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Profesör Doktor Nükhet Hotar, Ak Parti İzmir Milletvekili Atilla Kaya, ilçedeki resmi erkan olmak üzere çok sayıda kişi katıldı. Başkan Görmez, yaya alt geçidi açılışından önce Torbalı’daki taksici esnafı için inşa ettirilen 15 adet modern taksi duraklarını da hizmete açtı.

2.5 AYA ONLARCA BÜYÜK PROJE VE KAMU YATIRIMI SIĞDIRDIK

Torbalı Belediye Başkanı Adnan Yaşar Görmez, göreve geldiklerinde kentin önceliklerini anketlerle ve STK’ların görüşleriyle belirlediklerini, sağlık, eğitim, ulaşım, sanayi, tarım ve kentleşme gibi sorunları masaya yatırdıklarını belirterek “ Devlet hastanesi talebi ilk sıralardaydı. Önce 250 yataklı Devlet hastanesinin temeli atıldı. Bütün havzanın ihtiyacını karşılayacak olan hastanemiz önümüzdeki yılın ilk aylarında inşallah açılacak. Eğitimde ise 20 ayda 20 dolayındaki okulun temelinde, yapımında, arsasında, ruhsatında her aşamasında katkı koyduk. Okullarımız birer-birer tamamlanıyorlar. Ulaşımda İZBAN hayalimiz gerçekleşti. Kentte yeni bir dönem ve farklı bir sinerji oluştu. Sanayicimize hep yardımcı olduk. Bir dizi imar düzenlemesi için çalıştık ve şimdi meyvelerini topluyoruz. Tarım ise her şeyimiz; havamızı ,suyumuzu, toprağımızı korumak adına Fetrek’e öncülük ettik. Bu projenin boyutu ve çevremize, çocuklarımızın geleceğine katkısı zamanla daha iyi ortaya çıkacak.” dedi

ONLARCA BÜYÜK YATIRIMI BİRER HAYATA GEÇİRİYORUZ.

Biten projeler için tören düzenlemeye dahi zaman bulamadıklarını belirten Başkan Görmez “ 30 aya yakın zaman dilimi içinde bana emanet ettiğiniz her kuruşun, her saniyenin, vicdani ve ahlaki sorumluluğunu taşıyarak durmaksızın çalıştık. Bir yandan meydanlar yapıyoruz, bir yandan sosyal tesisler. Zahire pazarı Sosyal market projesine başladık. Çapak mahalle meydanı devam ediyor. Çocuk Eğitim Pisti yapıyoruz. Pancar Mahalle meydanı 8 bin metrekarelik alan üzerinde, yakında ihalesi yapılacak. Ayrancılar Meydanı inşaatına başlandı. Ayrancılar’daki çok amaçlı salon ihaleye çıkıyor. Tarım bölgesiyiz. Torbalı mahallesinde Organik Pazar yeri yapıyoruz. Türkmenköy konağına başladık. Atatürk mahallesindeki çok amaçlı salon için son aşamaya geldik. Yoğurtçular Köy konağı harika olacak. Aynı projeleri Yazıbaşı’nda, Atatürk Mahallesi’nde yapıyoruz. Ahmetli de 30 dönümlük alanda bölgenin çehresini değiştirecek bir yatırımın startını verdik. Geçen ay 27 çocuk parkı ve fitnes alanının açılışını yapmıştık. Bunlar sayabildiklerim” dedi.

ATİLLA KAYA, “TORBALI ASIL ŞİMDİ GELİŞİYOR”

Açılış merasiminde kürsüye çıkarak bir konuşma yapan Ak Parti İzmir Milletvekili Atilla Kaya, Torbalı’da yerel ve genel hükümet işbirliğinin en güzel örneklerinden birisinin verildiğini belirterek, “Bir zamanlar Torbalı’nın geliştiği söyleniyordu ama bu hep lafta kalıyordu. Herkesin de yakinen gördüğü üzere Torbalı hak ettiği gelişme ivmesini son 2,5 yılda yakaladı. Torbalı’da Belediye Başkanı’mız Sayın Adnan Yaşar Görmez ve ekibinin çabalarına bizler de Ankara’dan, Büyük Millet Meclisi’nden gereken desteği sağlıyoruz. Azimle, heyecanla ve el birliğiyle geleceğin Torbalı’sını inşa ediyoruz.” dedi.

NÜKHET HOTAR, “KARDEŞLİĞİMİZE SAHİP ÇIKALIM”

Torbalı’daki açılış töreninde bir konuşma yapan Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Profesör Doktor Nükhet Hotar ise yaya alt geçidine Diyarbakır’da Şehit düşen Jandarma Uzman Çavuş tolga Sağlam’ın isminin verilmesinin önemli olduğuna değinerek, “Türkiye’nin bölgesinde lider ülke olmasını istemeyen düşmanlarla çevriliyiz. O yüzden bir yandan bu tür projelerimizin açılışın gerçekleştirirken bir taraftan da iç ve dış düşmanlarımızın saldırılarını göğüslemeye çalışıyoruz. Bu saldırılar sonucu vatanın birliği için canlarını feda eden bütün şehitlerimize minnet borcumuz olduğunu unutmayalım. Düşmanlarımızı sevindirmemek için birliğimize ve kardeşliğimize sahip çıkalım” dedi.